Aerobik



2018.09.03-től érvényes

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek
17:30-18:15

BBG

*zártkörű, 3 hónapos edzésprogram

Nikola
18:00-18:55

Intenzív Zsírbontó


Barbi
17:30-18:15

BBG

*zártkörű, 3 hónapos edzésprogram

Nikola
18:00-18:55

TRX

*korlátozott számban, bejelentkezés ajánlott

Barbi
17:30-18:15

BBG

*zártkörű, 3 hónapos edzésprogram

Nikola
18:30-19:25

TRX

*korlátozott számban, bejelentkezés ajánlott

Nikola
19:00-19:55

Funkcionális köredzés

Barbi
18:30-19:25

Erősítő

Nikola
19:00-19:55

Intenzív Zsírbontó


Barbi

Intenzív zsírbontó (Barbi):

Zsírégető, állóképesség-javító óra, zenés, ritmusos, pörgős, minden izomcsoportot megmozgató aerobik, melyben a kardió és az erősítő blokkok formálják a testet. Az erősítés a problémás területeket dolgoztatja.



 

Funkcionális köredzés (Barbi):

Az óra célja az egész test átmozgatása, könnyű vagy közepes intenzitású erősítő gyakorlatokkal kombinálva. Külön figyelmet fordítunk a "problémás területekre" (has-far-comb), azok formálására, feszesítésére. Az óra során különböző eszközöket használunk fel (gumiszalag, fit ball, soft ball, súlyzók stb. )



 

Alakformáló aerobic (Enikő):

Az órát erőfejlesztő, izomtónust fokozó, és testtartásjavító gyakorlatok jellemzik. 10 - 15 perces intenzív bemelegítéssel kezdünk, majd nyújtással előkészítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35 - 40 percben az egész testre kiterjedő fejlesztő program, amely gyakorlatait változatosan, mindig más segédeszközzel végezzük. (pl.: súlyzós, labdás, step-pados feladatok).



 

TRX (Enikő, Orsi):

Az egyik legsokoldalúbb edzésmódszer, amellyel egyszerre lehet fejleszteni erőt, állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt. Mivel a gravitációval szemben a saját súllyal dolgozunk, a terhelés személyre szabott, így nőknek, férfiaknak egyaránt ajánlott. Az óra kezdő szintű, és végig trx-el dolgozunk.



 

Bodyshape (Orsi):

A bodyshape órán egy intenzív erősítésben lesz részed, ahol legfőképp a kritikus pontokra (comb,far,has) koncentrálunk, ugyanakkor a cardio sem merül feledésbe. Legfrissebb zenék, vidám hangulat, kemény alakformálás, ez a Bodyshape!



 

HotFight (Orsi):

Túlteng benned az energia? Imádod a hangos, lüktető zenét? Akkor a HotFightot neked találták ki. Ezen az órán minden stresszt kiadhatsz magadból a sok cardio jellegű gyakorlat segítségével. A zene a fő irányadó, te csak élvezd a ritmust. HotFight-Küzdj az egészségedért!



 

Ovis torna (Réka):

Az óra középpontjában a mozgásfejlesztés áll, melyet játékos formában végzünk . A gyerkőcök kenguruvá, pókká, rákká, fókává vagy éppen gólyává változnak és kezdődhet is a „buli”! Egyaránt fejlesztjük a kondicionális és koncentrációs képességet, melyek a későbbiek során elengedhetetlenek az iskolai jó teljesítmény eléréséhez. A torna segíti a harmonikus, összerendezett mozgást, mely a szem-kéz-láb összehangolt mozgásán alapul. Különböző futások, szökdelések, ugrások, gurulások során fejlesztjük az egyensúlyérzéket, a labdaérzékenységet, a ritmusérzéket, javítjuk a testtartást, erősítjük a vázizmokat. Ügyességet és gondolkodást igénylő fogócskákra, sorversenyekre, akadálypályákra, páros és csoportos játékokra is számíthatnak a gyerekek! Gyerekjógás elemeket is csempészek az órába, mert a nyújtást már ilyen fiatal korban is nagyon fontosnak tartom.



 

Gerincjóga (Réka):

A gerincjóga célja a test egészségének helyreállítása. Gerincünk alapos átmozgatása, nyújtása és csavarása különösen fontos, hiszen manapság egyre többen hátproblémákkal küzdenek. Továbbá nagy hangsúlyt helyezek a beszűkült ízületek és megrövidült izomcsoportok élettani mozgásterjedelmének visszaállítására is. Minden óra ráhangoló, légző gyakorlatokkal kezdődik. Ezután különböző testtartások (ászanák) következnek, amelyek egyszerre nyújtják és erősítik az izomzatot. Az egyes testhelyzeteket 8- 10 légzésen keresztül is kitartjuk. Statikus és dinamikus gyakorlatok egyaránt megtalálhatók az órán, amelyek növelik a fizikai és pszichés teherbírást, az energiaszintet, az ellenálló képességet és javítják a mozgáskoordinációt. Az óra befejezéseként relaxációs gyakorlattal lazítjuk a testet és az elmét, pihentetjük az idegrendszert.



 

Funny Friday (Enikő):

Péntek esti buli. Mini tánckoreográfiák latinos, populàris zenèkkel. Far- comb-hasizomerősítő blokkokkal fűszerezve.

Fit Ball

A fit Ball egy egészséges emberek számára kifejlesztett rekreációs sporteszköz, melynek használata közben óvjuk a csont-ízületi rendszert, és viszonylag nagy kiterjedésű aerob gyakorlatok végzése mellett is mindenki számára optimális kardiovaszkuláris terhelést biztosíthatunk. Az eszköz kiválóan alkalmas edzőtermi valamint otthoni használatra is. Minden kondicionális és koordinációs képességünket harmonikusan fejleszthetjük a segítségével. A Fit Ball egyaránt használható erősítő-, és tornagyakorlatokhoz, valamint ülésre is. A megfelelő méretű labdán ülve könnyen megvalósítható a gerinc fiziológiás tartása. A labda apró gördülései és a rajta ülő ember mozgásai által megvalósul a porckorongok állandó „masszírozása”, anyagcseréjük optimális lesz. A labda lehetővé teszi, hogy egymástól egészen különböző életkorú, és edzettségű vendégek egy azonos csoportban dolgozhassanak egészségükért, s mindenki a személyének megfelelő terhelés kaphassa.



 

Soft Ball – Body Ball

A Soft Ball Olaszországból származik. A kis helyigényű eszközt használhatjuk erősítő, zsírégető, stretching edzésekhez is, de a gerinc különböző szakaszainak ergonomikus alátámasztásaként, vagy akár relaxációhoz is kiváló. Használata minden korosztály számára egyaránt ajánlott

Az edzésprogram céljától függően az alábbi előnyös hatások érhetők el:

  • a labda préselésével végzett gyakorlatok által az izomzat formája tökéletesedik, tónusa szebb lesz
  • az izmok rugalmassága fokozódik
  • javul az egyensúlyérzék, ízületi mozgékonyság, testtudat, testtartás
  • mozdulataink pontosabbá válnak
  • hozzájárul a gerinc és hát problémák leküzdéséhez
  • nagy szerep jut a törzsizmok megdolgoztatásának
  • játékos, színes és vidám eszköz



 

TRX

„Használd a saját tested a gépek helyett!” Az USA vezető fitness szakemberei az utóbbi évek legnagyobb innovációjának tartják a TRX-et, mely lényegében egy hordozható fitnessterem. Az eszközt az amerikai haditengerészet elit csapata fejlesztette ki. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, mellyen erőt, egyensúlyt, hajlékonyságot és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni. Legyél kezdő vagy élsportoló, a gyakorlatokat a saját fittségi szintednek megfelelően tudod végezni.



 

Gymstick

Egy új finn sporteszköz, mely:
- erősíti az izmokat, és a koordinációs képességet
- fejleszti az egyensúlyérzéket és a mozgáskészséget
- javítja az oxigénellátást és a vérkeringési szervek kondícióját
- égeti a zsírt, feszessé teszi a testet
Az eszköz 1 rúdból és 2 db ráerősített gumikötélből áll. Az ellenállást a gumikötél rúd köré való tekerésével tudjuk szabályozni. Erőedzésnél kiváltja a kézi súlyzókat, sőt annál jobb is! A bot rögzítve tartja az ellenállást, és így a sérülés veszélye nélkül, meghatározott pályán mozoghatunk. A cardio edzésektől a küzdősportokon át, az izzasztó-szálkásító aerob edzésekig bármiben segítségünkre lehet.



 

Togu Jumper

Egy multifunkcionális eszköz, mely extra gyors alakjavulást, maximális mozgásélményt nyújt. Az eszköz egy félbevágott óriáslabdához hasonlít, ellipszis keresztmetszetű, melyre ráállva a bokák és térdízületek a helyes szögben állnak. Kiválóan alkalmas a cardio, stabilitás-egyensúly és koordináció fejlesztésére. A lehető legnagyobb hatásfokkal biztosítja az egyensúlyfejlesztést! Ízületkímélő és zsírégető hatású!!! Változatossága és kreativitása miatt mindenki számára ajánljuk.



 

X-Co

A has-, hát-, és farizom kitűnő eszköze. „Élő” súlyzóként is emlegetik. Edzés közben a henger dinamikus mozgatása során a híg tömeg a henger egyik végéből a másikba kerül. Ez az ide-oda mozgatás egyidejűleg feszíti meg az ellentétes izmokat, mint pl: bicepsz (karhajlító) és tricepsz (karfeszítő) izmokat. A reaktív mozgás arra ösztönzi a mélyen fekvő kötőszöveteket, hogy gyorsabban és nagyobb számban állítsanak elő új sejteket. A szalagok, inak és az izomkötőszövet egyszerre regenerálódnak az intenzív tréning során.



 

Dyn air

Egyik felén tüskés, a másikon sima felületű korong alakú ülőpárna. A székre helyezve a levegővel telt domború eszköz a gerincet folyamatosan helyes tartásra ösztönzi. Hát- és derékfájósoknak kifejezetten ajánlott. Tornaeszközként is használható, egyensúly és izomerősítő gyakorlatokhoz.



 

Movin’ Step

Ideális eszköz az egyensúly-fejlesztései és testtartási gyakorlatokhoz. A levegő egy szelepen keresztül áramlik át a két térfél között. Mivel az eszköz instabil, a rajta végzett gyakorlatok során az egyensúlyozásért felelős izmoknak is dolgozniuk kell, így gyorsabb erőfejlődés, alakjavulás érhető el. Az eszközt használhatjuk hason, háton, oldalt fekve, térdelő helyzetben. Az eszközzel végzett tréning különösen hatékony a zsírégetésben, fokozza a koncentrációs készséget.



 

Gumikötél

Nagy népszerűségnek örvendő erősítőeszköz, mellyen a test minden izomcsoportja eredményesen edzhető. Használatával óvjuk ízületeinket, izomzatunk mégis maximálisan fejleszthető. Erőállapotnak megfelelően különböző erősségekben rendelhető.



 

Body Toner (nyolcas alakú gumikötél)

Sokoldalúan használható erősítőeszköz, mely alkalmas a kar, mell, váll, hátizom, valamint láb, farizom edzésére.



 

Fit Band erősítő gumiszalag

Kiválóan alkalmas erősítő tornagyakorlatokhoz, a fitnessben, szabadidősportban, rehabilitációban. A különböző erősségű szalagok lehetővé teszik, hogy bármely életkorban illetve edzettségi állapotban használható legyen. Sokoldalúan alkalmazható, könnyen kezelhető. Segítségével minden izomcsoport edzhető.



 

Step lépcső

A step-pad különböző magasságban állítható dobogó, amelynél a fel és lelépésekkel a lépcsőzést imitáljuk. A pad segítségével egyszerű lépéskombinációkból koreográfiát tanulunk, amelynek nehézsége, a vendégek igényeihez igazodik. Elsősorban a láb, far, és kar izomzatát erősíti.



 

Aero step

Az egyensúlyozás, koncentráció, dinamika hatékony eszköze! Stabilizálja a bokát és a térdet, jó testtartást, megfelelő lábboltozatot biztosít. 2 levegőkamrából álló eszköz, mely használatával lehetőség nyílik erősítő és nehezebb egyensúlygyakorlatok végzésére. Mivel az eszköz instabil, a rajta végzett gyakorlatok során az egyensúlyozásért felelős izmoknak is dolgozniuk kell, így gyorsabb erőfejlődés, alakjavulás érhető el! Az eszköz alkalmas a folyamatos koreográfiák végzésére, mivel széles, és stabil a taposófelülete. Az aero step-et használhatjuk még hason-háton fekve, térdelve. A funkcionális tréning elengedhetetlen eszköze!



 

Multi Roll

Funkcionális talajgyakorlatok, biomechanikailag tökéletes megtámasztás mellett! –mindez egy egyszerű, ámde rendkívül hatékony hengerrel, a Multi Roll-al, mely ideális stabilitást nyújt a hanyatt és hason fekve végzett gyakorlatoknál. Nehezíti, színesíti az edzést.



 

Medicinlabda

Folyadékkal töltött labda. Használatával színessé, változatossá tehető edzésünk.



 

Lábsúly-Kézisúly

Bokára, csuklóra erősíthető „nehezékek”.

Egy olyan edzésmódszer, amely lehetővé teszi testünk, izmaink, mozdulataink biztonságos, hatékony edzését.

A mindennapi életből vett mozdulatokkal, minden részletre figyelmet fordító „ intelligens edzés”. Ezzel a tréninggel időt spórolhatunk meg, miközben minden egyes gyakorlat során minél több izomcsoportot mozgatunk meg. A fittségi állapotunk nem az edzőteremben eltöltött idő hosszától, hanem az edzés intenzitásától függ.

Rövidebb idő alatt hatékonyabbá tehetjük edzéseinket.A gyakorlatok köredzés jelleggel rövid ideig tartanak, az óra során saját testsúllyal, valamint „érdekes” eszközökkel /pl: TRX, Togu Jumper, Multi roll/, magas intenzitással végzünk olyan komplex gyakorlatokat, amely a test teljes izomzatát igénybe veszi.

Az edzés hatására nő a teherbíró képességünk, erőszintünk, fejlődik az állóképességünk. Javul a mozgáskoordináció, egyensúlyérzék, hajlékonyság! Mindez maximális kalória felhasználással!


Semmi trükk, bárki képes lehet rá!